lisaswildens.reismee.nl

Zwaar leven

Hi allemaal,
Nou, daar ben ik dan. Keurig op tijd met mijn volgende blog.

Het waren twee weken vol met geniet momentjes. Veel afgesproken met andere meiden en leuke dingen ondernomen.
Ik heb mijn vrije dagen op dinsdag en woensdag omdat Lexi dan naar het kinderdagverblijf gaat maar nu heb ik ook twee zaterdagen vrij gehad. Heerlijk. Ik ben er gelijk op uit gegaan met de meiden.
Eerste weekend ging ik met Daisy en drie Duitse meiden naar een nationaal park. Heerlijk gewandeld en gepicknickt daar. Twee
watervallen bezocht en behoorlijk wat afgelachen. In Januari ga ik met Daisy en Marie, 1 van de Duitse meiden, naar Melbourne voor een midweek, dus het was leuk om Marie nu te ontmoeten.

Afgelopen zaterdag ben ik met 6 Nederlandse meiden en 3 Iraanse mannen naar de Serpentine Falls geweest. Erg mooie omgeving, en je kon er heerlijk zwemmen! Op een gegeven moment zag ik een jongen van een rots afspringen, van een enorme hoogte. Ik, met mijn stomme kop, bedacht dat ik dat ook wel wou doen. Oftewel, Lisa naar boven klimmen en na 1 minuut twijfelen, BOEM, in het water gesprongen. Jammer genoeg kon ik mijn lichaam van zo'n hoogte niet stil houden en belande ik half op mijn billen. Nu heb ik dus prachtige blauwe plekken op mijn bovenbeen. Maar, Ik heb het maar weer wel mooi gedaan! Later hoorden we dat een meisje de week daarvoor ook had bedacht ervan af te springen en daarbij verkeerd neer kwam. Been geamputeerd. Dan ben je toch wel even heel blij dat je goed geland bent!

Dezelfde dag nog lekker een filmavond bij mij gehad met een groep meiden. Toch altijd wel erg fijn dat Nina en Mark daar zo makkelijk mee zijn! Leuke film gezien, lekker gekletst en ook de kat kwam twee keer met een leuke bijdrage. Hij kwam kakkerlakken naar binnen slepen. Altijd leuk als je met meiden dan daar zit. Gillen dat die kunnen!

Voor de rest een keer lekker op het strand gelegen, jacuzzi in de tuin bezocht, regelmatig op de racefiets gestapt, lekker op Lexi gepast en veel gelachen en gekletst met Nina (Die me net vertelde dat ze zwanger is!!)

Verder zijn er onverwachtse ontwikkelingen. Een gezin in Sydney heeft contact met mij opgenomen. Ze vonden mij op een site waar ik mij een tijd geleden op aangemeld had, en vroegen of ik misschien bij hun een paar maanden Au pair zou willen zijn. Ik was niet op zoek naar een ander gezin, ik heb het namelijk heeeeel fijn hier in Perth, maar ik ben wel met ze gaan mailen. Het zou ontzettend gaaf zijn om ook nog een ander deel van Australië te verkennen. Perth is een fijne stad, maar het is afgelegen van alle andere steden. Zondag had ik een skype gesprek met het gezin. Astrid, Nederlands, komt over als een fijne vrouw en de kindjes zijn super schattig. Jenna, 1,5 en Summer, 5. Ik ben dus serieus aan het overwegen om in Januari die kant op te gaan. Nina en Mark willen me niet weg hebben, maar ze vinden dat ik het vooral moet doen. Waarschijnlijk ben ik maar 1 keer zo lang in Australië, dus vooral de uitdaging om zoveel mogelijk te gaan zien van het land! Ziet er dus naar uit dat wanneer ik in Januari naar Melbourne ga voor een korte vakantie met mijn vriendinnen, ik in 1 keer door kan naar Sydney! Ik ben benieuwd.

Deze week hebben Nina en ik heerlijk het huis voor onszelf omdat Mark weer 5 dagen in het andere ziekenhuis werkt ergens ver weg. Dit betekend: Bloot in de jacuzzi samen en een dagje in pyjama rondlopen. Heerlijk geen mannen in de buurt.
Maandag vertrekken we weer voor een weekje op vakantie! Lekker op de boot naar Rottnest eiland. Wat een leven. In April kom ik terug als een neger!

Liefs

Reacties

Reacties

Petra

Heerlijk weer om te lezen en vooral super vervelend dat je straks saai een hele week op een boot zit te staren over het water en wie weet weer te zwemmen met de zeehondjes. X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active