lisaswildens.reismee.nl

Vakantie is Gnalaroo

Hallo lieve familie en vrienden! Na drie weken dan het eerste berichtje van mij vanuit het verre Australië!  Op dit moment zit ik in de auto, op weg naar 'huis', na een fantastische vakantie in letterlijk de middle of nowhere.  Het zijn weken geweest vol met nieuwe ervaringen, voornamelijk positieve.  De eerste paar dagen na mijn aankomst bij de familie verliepen erg fijn. Nina en Mark, en de kleine Lexi, kwamen me ophalen bij de airport en ontvingen me heel hartelijk en vrolijk. De reis had meer dan 20 uur geduurd, ik had niet veel geslapen, eigenlijk vrijwel niets, dus het was voor mij op dat moment nog best lastig actief een gesprek met ze te voeren. Je moet toch opeens over schakelen naar het Engels! Vervolgens hadden ze een welkomsdineetje voor me georganiseerd. Slik! Gelukkig hadden ze enkel drie goede vrienden uitgenodigd, die erg veel rekening met me hielde.  Nina en Mark wonen in een erg fijn modern leefhuis, hebben een reuzachtige grote dikke langharige kat en een schat van een dochtertje. Lexi is enorm ondeugend en sociaal, met een sterke wil.  In een paar minuten had ze me al geaccepteerd. Ik kwam er de volgende ochtend achter dat ik waarschijnlijk nooit een wekker zal hoeven te zetten hier. 7:15 stipt: Liesaaaaaa liesaaaaaa wakeeee up, liesaaaaaaaa WAKEEEEE UPPP.  Nou, als dat geen goede wekker is.. Zo is het de hele vakantie gegaan haha.  De rest van de dagen was het een kwestie van helpen inpakken, nog meer etentjes, Lexi vermaken en over mijn jetlag heenkomen!  En toen was het tijd om te gaan. Na 1000 km gereden te hebben kwamen we aan in Gnalaroo. Het is een plek aan zee, met om je heen het uitgestrekte landschap vol met kangoeroes, kangoeroes en kangoeroes.  Het is een plek zonder douches, stroom en degelijke wc's. En het is een plek waar ik me ontzettend goed vermaakt heb.  Er waren hooguit 15 plekken voor andere mensen en er was een klein shopje waar je toch nog wel Wifi had, haha. Jammer genoeg was het spuugduur, en slechte verbinding, dus  Ik heb er niet veel gebruik van gemaakt!  Mijn voornemen om wat actiever te worden, heb ik daar zeker kunnen nakomen. Na een paar dagen wennen daar ben ik op de mountainbike gestapt. Erg spannend, maar zeker het leren waard! Ontzettend gaaf om dat daar in de omgeving te doen. Hoge rotsen, afgronden, zacht zand etc etc etc. Oja, natuurlijk niet de kangoeroes vergeten die opeens voor je kunnen springen en die mij dan ook meeeerdere keren een hardverzakking hebben bezorgt.  Het Engels praten gaat steeds soepeler. Je begint steeds meer in het Engels te denken en ik verbaas mezelf regelmatig met hoeveel ik eigenlijk al niet weet en kan.  Al met al heb ik het enorm getroffen met mijn familie. Ik heb een enorme klik met ze, ze vinden het heerlijk om me van alles te laten zien en ik ben helemaal weg van Lexi. Mark en Nina zijn echt levensgenieters. Een paar keer per week met vrienden afspreken om te borrelen of uit eten te gaan is helemaal niet gek.  Dit weekend gaan ze drie dagen weg, en heb ik even echt tijd voor mezelf. Naja, Greg en Sue, Vrienden van hun, hebben al van alles bedacht om met me te gaan doen. Super leuke mensen, klikt ook goed, dus dat gaat helemaal goed komen! De komende weken ben ik druk aan het trainen op de mountianbike. Over vier weken gaan we namelijk weer twee weken op vakantie, en dan gaan we alle drie meedoen aan mountainbikeracen!   Liefs, Lisa 

Reacties

Reacties

anneke van sluis

Hey Lisa wat ontzettend leuk om te lezen!! ben je nou als au-pair daar of wat?? en gewoon over een paar weken weer vakantie....?? lekker hoor! en een super ondernemening van je...! geniet ervan..X

Inge

Wat goed om te lezen dat je enorm geniet. Wij genieten aan deze kant stiekem een beetje mee met je verhalen en foto's. Thanks. Heel veel plezier en op naar de volgende vakantie!. (Wij hier in het natte kille Nederland werken wel gewoon door hoor)! dikke kus en knuffel.

Petra van Westing

Wat leuk, je eerste blog! Lees toch weer nieuw dingen, zoals we soms tegen elkaar op skype wel zeggen, vergeet vast de helft, komt later. Geniet lekker van je mooie reis en alle nieuwe vrienden! Wij geniet graag met je mee. Liefs mam

evelien

Great om je avontuur te lezen.
ENJOY !!!!!
Veel liefs van ons

Bernadette

Hoi Lisa,

Leuk hoor om jouw ervaringen te lezen!
Fijn dat je zo'n goede klik hebt met het gezin en ik denk dat je superfit terug komt!
Nu lekker genieten en heel veel ervaringen opdoen!

Liefs PBRL&E

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active